Hjemme-baseret virksomhed sikkerhed og sikkerhedsproblemer

Enhver, der driver en virksomhed fra hjemmet, ved at hjemme-baseret virksomhed sikkerhedsproblemer ofte kommer. Dette er bare en integrerende del af kører nogen hjemme-baseret virksomhed.
Realistisk, for at få succes på en hjemme-baseret forretning, skal en virksomhedsejer frigive deres adresse og telefon nummer til potentielle kunder eller købere til sidst. Selv om dette ikke er tilfældet, er det temmelig nemt for potentielle kunder og købere til forskning og Opdag den foretage en opringning antal og placering af en hjemme-baseret virksomhed.
Det kan derfor være rystende på tidspunkter for hjem-baserede virksomhedsejere i spørgsmål om sikkerhed og sikkerhed, især hvis deres hjemme-baseret virksomhed er faktisk i deres hjem, udsætter deres familiemedlemmer til sikkerhed og sikkerhedsspørgsmål og risici, som selv.
Dette er ikke til at sige, at unødig foranstaltninger bør træffes, eller at unødig frygt bør gennemsyre. En hjemme-baseret forretning er virkelig på ingen større risiko for forbrydelser mod person eller formue end en personlig bopæl eller enhver anden form for virksomhed.
Pre-advarende foranstaltninger bør dog, inden for normal retningslinjer være ansat, at forhindre eventuelle uheldige hændelser i løbet af en arbejdsdag og efter kontortid. Disse foranstaltninger kan omfatte, men bør ikke være begrænset til følgende:
1. lÃ¥sning af døre og vinduer, som er praktisk og gennemførelsen af sikkerhed enheder, selv nÃ¥r bygningen er besat. Mange hjem-baserede virksomhedsejere føler ikke, at de lovligt kan holde døre og Vinduer “lÃ¥st”, som de kan føle, at dette vil ulejlige deres klienter. Dette er ikke sandt, da ethvert besøg til en corporate bygning vil snart vise sig.
Når besøgende indtaster en koncernstruktur, er de som regel undersøgt godt af kameraer, sikkerhedspersonale og andre sikkerhed og sikkerhedsmetoder. Som en hjemme-baseret virksomhedsejer har du al mulig ret til at ansætte låste døre og vinduer, og selv gennemføre sikkerhed kameraer og andre enheder. Det er din ret under loven, og klienter, samlede, vil forstå dette.
2. anvendelse af strukturelle sikkerhedsforanstaltninger, såsom Låserigel, hunde, hegn og ensrettet visning glas indsat i døre. Foranstaltninger som disse bruges rutinemæssigt af husejere og en virksomhed i et hjem udelukker ikke brugen af disse afskrækkende.
3. brug af en separat telefonlinje til virksomhedens behov. Dette er kun en lille ekstra udgift pr. mÃ¥ned, men nÃ¥r klienter opkald, ingen i en hjemme-baseret virksomhed person “familie” bliver uforvarende besvare, sÃ¥ledes udlÃ¥n til troen pÃ¥, at virksomheden ikke er tilknyttet en personlig bopæl pÃ¥ nogen mÃ¥de.
4. anvendelse af legitime forretningsmæssige e-mail-adresser. Ingen personlige adresser bør anvendes. Hvis en adresse bruges, fører det klienter til at tro, at virksomheden er større, med flere ansatte i bygningen.
5. rutinemæssige kontortid bør holdes. Besvare telefonen og tage imod ordrer kun inden for faste regelmæssige kontortid vil forhindre klienter fra “viser op pÃ¥ døren” efter visse timer, og vil lÃ¥ne en mere professionel luft til en virksomhed.
6. holder baggrundsstøj nede i kontortiden. Klienter er hurtige til at “pick up” pÃ¥ baggrundsstøj. PÃ¥ et professionelt niveau, skal et kontor være sÃ¥ stille som muligt med ingen afbrydelser af “familie” eller “venner”. Det er ogsÃ¥ en sikkerhedsforanstaltning, som klienter vil antage, at virksomheden er strengt løstliggende fra ejendommen, hvis de fornemmer ingen baggrundsstøj.
7. akut telefonnumre skal bogføres i klart udsyn. Dette omfatter brand, politi og andre nødopkaldsnumre.
8. et system af “check points” kan etableres, der henviser til, at en ven eller et familiemedlem medlem kan regelmæssigt kalder eller angive den bygning eller i hjemmet, til at bestemme, hvis alt er godt.
9. en nødsystemer skal være pÃ¥ plads. Eventuelle uønskede besøgende eller uønsket opmærksomhed af andre skal være indberettet fuldstændigt og grundigt til myndigheder, sÃ¥ snart disse tilfælde forekomme. Dette gælder især, hvis trusler eller beskyldninger forekomme. Virksomhedsejere skal ikke “sætter” med aggression eller uønsket besøg af klienter.
10. fornuft er den bedste bekostning til tragedier indtræffer i en hjemme-baseret virksomhed. Aldrig Ã¥bne døren til fremmede, aldrig arbejde alene sent om natten i et øde omrÃ¥de, aldrig levere noget sent om natten til et dÃ¥rligt kvarter, eller ellers sat dig selv eller din familie i fare. Hvis noget ikke “føler” ret, stole pÃ¥ dine instinkter.
Som du kan se, behøver kører en virksomhed inden for hjemmet ikke at være behæftet med fare. Det kræver sikkerhed foranstaltninger er gennemført, at dette er sandt for enhver type virksomhed. Husk, at “sikkerhed først, penge senere”!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.