PR går efter planen?

Tænke grundigt! Du er en afdeling, afdeling eller subsidiær manager for en virksomhed, non-profit eller association og du virkelig har brug at nå din operationelle mål.
Men selv et ja svar på overskriften ovenfor blade den virkelig store spørgsmål ubesvarede – din nuværende pr-plan hjælper overbevise din vigtigste udenfor publikum til din måde at tænke og derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes?
Hvis svaret på dette spørgsmål er usikker eller selv nej, er ændringen i orden. Ændring, der giver dig en pr blueprint, der hjælper med at føre til ledelsesmæssige succes, og nogle vil måske sige, overlevelse.
Jeg henviser her til slags blueprint, der flytter vægten fra kommunikation taktik til en aggressiv plan for at nå dem uden for grupper af mennesker med en stor sige om hvor godt du vil være – din vigtigste eksterne målgrupper.
Her er essensen af sådan et blueprint: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Brug det til at levere adfærd resultater som masser af nye undersøgelser, købere komme tilbage efter mere, friske forespørgsler om joint ventures og strategiske alliancer, meningsfuld stigninger i kapitalindskud eller helt nye beregnere af din komponent produkter og tjenester.
For at gøre det arbejde, du har brug at føre disse pr folk som er tildelt til enheden fra en optagethed af kommunikation taktik over for det nye, omfattende blueprint. Som manager, er du nu parat til at oprette eksterne publikum adfærd du har brug for at opnå din afdeling virksomheder, non-profit eller association mål.
Oplade din PR team med at finde ud af, hvordan disse centrale eksterne målgrupper opfatter din operation. Det vil kræve interaktion med medlemmer af denne målgruppe, som du vil identificere når holdet prioriterer disse grupper med henblik på deres virkninger på din enhed. Her er dit valg, bruger betydelige penge på professionel undersøgelse mennesker til at håndtere opfattelsen overvågning akkord, eller bruge medlemmer af teamet tildelte PR til at indsamle data. Husk at dit pr hold er allerede i opfattelse og adfærd forretning.
Uanset hvad, der skal stilles spørgsmål. “Hvad du kender os? Har du haft positive eller negative kontakt med vores folk? Har du en mening om vores tjenester eller produkter?
Holde din antenner op for eventuelle tegn på negativitet. Noterede spørgere en himmelråbende unøjagtighed? Eller en falsk antagelse om din drift? Hvad med nogen sårende misforståelser eller rygter? Tøvende eller undvigende svar bør også bemærkes.
Nu er du klar til at etablere dit pr-mål, som kunne være så simpelt som “rette det farlige unøjagtighed”, eller “squash det ondt rygte” på grund af de skadelige adfærd sådanne negativer kan oprette.
Men hvordan at nå dette mål? Med den rigtige strategi, selvfølgelig.
Fordi der findes bare tre strategier vedrørende opfattelse/mening, kan du oprette opfattelse hvor der kan ingen være, ændre et eksisterende opfattelse/mening, eller styrke den. Men vær sikker på, at din strategi valg masker med din nye pr mål.
Her er hvor din PR team skriver talent kommer i forgrunden. Du har brug for en korrigerende meddelelse, der vil ændre negative opfattelser blandt medlemmer af din målgruppe. Som enhed manager, du har brug at blive involveret i besked forberedelse at gøre visse det er overbevisende, overbevisende, velskrevet, faktabaserede og troværdig, hvis din målgruppe er ændres mod dit synspunkt.
Fik denne fiks stykke skriftligt opmærksom på denne målgruppe i jeres opnås nemt. Og her er hvor kommunikation taktik gøre sagen. De vil bære dit budskab til publikum medlemmer ved hjælp af alt fra personlige kontakter, brochurer og medieinterviews til taler, nyhedsbreve og facilitet ture. Men være sikker på at din valgte taktik er kendt for at nå ud til folk som dem i din målgruppe.
Snart skal du hårde beviser for at den negative opfattelse virkelig er ved at blive ændret efter planen. Dette kræver, at du vender tilbage til feltet og foretagne opfattelser af din target publikum medlemmer. Denne gang, men vil dit team være alarmberedskab for tegn på, at den ulovlige opfattelse er virkelig forandring i måde du har planlagt.
Af den måde, kan tingene altid flyttes hurtigere ved at tilføje nye meddelelser taktik, og ved at øge deres frekvenser.
Som nævnt i begyndelsen af denne artikel, du har brug at overtale din vigtigste udenfor publikum til din måde at tænke, så Flyt dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes som en enhed manager.
Din nye pr blueprint vil hjælpe dig med at nå dette mål.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.